چگونه در اينستاگرام كسب درآمد كنيم
چگونه در اينستاگرام كسب درآمد كنيم
اينستاگرام سرويسي با عناصر شبكه اجتماعي است كه به شما امكان اشتراك گذاري عكس و فيلم را مي دهد. اين اپليكيشن توسط كوين سيستر و مايكل كريگر ساخته شد كه تصميم گرفتند پروژه خود به نام Burbn را دوباره كار كنند. اولين نسخه اين سرويس شباهت كمي به اينستاگرام داشت كه اكنون همه آن را مي شناسيم. سايت مسترفالوور يكي مجموعه هايي ميباشد كه بصورت حرفه اي در زمينه كسب در آمد از اينستاگرام كار ميكند.
با الهام از Foursquare، تنها در چند ماه، Systrom اپليكيشني ايجاد كرده است كه به شما امكان مي دهد در مكان هاي مختلف ثبت نام كنيد، عكس هايي از جلسات با دوستان خود ارسال كنيد و اين جلسات را برنامه ريزي كنيد. متأسفانه رابط كاربري اين سرويس به دليل عملكرد گسترده آن بسيار ناخوشايند و پيچيده بود. Burbn محبوب نشد، اما Systrom تسليم نشد و مايكل كريگر برنامه نويس را در اين پروژه مشاركت داد. با كمك آن مي توان يك تجزيه و تحليل عميق از برنامه انجام داد.
به نظر مي رسد كه كاربران عملاً تمام ويژگي ها به جز امكان اشتراك گذاري عكس ها را ناديده مي گيرند. هر دوي آنها كارهاي زيادي براي انجام دادن داشتند. ابتدا كريگر و سيستروم امكانات رقبا را بررسي كردند. در اين زمان، فيس بوك قبلاً به پادشاه رسانه هاي اجتماعي تبديل شده بود، اما برنامه آيفون ابزارهاي مناسب پردازش عكس را به كاربران ارائه نمي داد.
يكي ديگر از رقبا، Hipstamatic، فيلترهاي فوق العاده اي را ارائه كرد كه ويرايش عكس ها را آسان تر مي كرد، اما اشتراك گذاري كار تمام شده با دوستان بسيار دشوار بود. كريگر و سيستروم خطاهاي ساير سرويس ها را در نظر گرفتند و سعي كردند پروژه اي را ايجاد كنند كه در نهايت بهترين پروژه براي كار با عكس ها و فيلم ها شد. نام رمز اين پروژه اسكاچ بود. سازندگان فيلترهاي عكس اضافه كردند، اما رابط كاربري ساده را حفظ كردند.
در سال 2010 سرويس اينستاگرام به طور رسمي راه اندازي شد. تقريباً پنج سال طول كشيد تا اين سرويس به شهرت جهاني رسيد. در حال حاضر، طبق اطلاعات رسمي ، اپليكيشن اندرويد به تنهايي بيش از 1 ميليارد نفر را نصب كرده است.
در سال 2012، مارك زاكربرگ، موسس فيس بوك، اينستاگرام را خريداري كرد. تاكنون، اين معامله توسط تحليلگران مالي به عنوان موفق ترين معامله براي زاكربرگ و زيان ده براي سيستروم كه فروش زيادي داشته است، ارزيابي شده است. به گفته كارشناسان، اگر سازنده اينستاگرام دو سال ديگر صبر مي كرد، قيمت تخيل او 10 برابر مي شد.
سيستروم براي اين معامله يك ميليارد دلار جمع آوري كرد. پرداخت نه تنها به صورت نقدي، بلكه به صورت سهام نيز انجام شد كه متعاقبا ارزان تر شد. يكي از شروط قرارداد حفظ برند او توسط شركت و يك استراتژي توسعه فردي مستقل از بزرگترين شبكه اجتماعي روي كره زمين بود. در سال 2018، كريگر و سيستروم، بنيانگذاران اين پروژه، بازنشستگي خود را اعلام كردند.
اين برنامه ابتدا به افتخار ويسكي قوي كنتاكي كه كوين سيستروم از طرفداران پر و پا قرص آن است، Burbn نامگذاري شد. قبل از اينكه بنيانگذار اينستاگرام پروژه خود را شروع كند، يك دوره كارآموزي را درOdeo به پايان رساند، جايي كه توييتر توسعه يافت. همچنين به او پيشنهاد كار در گوگل داده شد.
در سال 2004، مارك زاكربرگ به او اين فرصت را داد تا در فيس بوك كار كند. اينستاگرام در سال 2013 قابليت فيلم برداري 15 ثانيه اي را اضافه كرد تا كاربران را از دست ندهد و با Vine رقابت كند. در اولين روز پس از راه اندازي، 5 ميليون ويديو آپلود شد. اين سرويس از رتبه بندي فيد خبري هوشمند براي بهبود كيفيت محتوا استفاده مي كند.
راه هاي كسب درآمد از اينستاگرام
بياييد در مورد نحوه كسب درآمد در اينستاگرام صحبت كنيم. آيا مي توانيد در اينستاگرام درآمد واقعي داشته باشيد؟ پول واقعي ساده تر از آن چيزي است كه فكر مي كنيد. راه هايي براي مبتدي در اينستاگرام بدون سرمايه گذاري براي پول در اينستاگرام كار كنيد.
نسل قديم معتقد است كه پولي در اينترنت وجود ندارد. آنها را مي توان درك كرد - در ابتدا كسب درآمد در آنجا غيرممكن بود: فقط كلاهبرداري خالص يا كار براي مبلغ ناچيز وجود داشت. اما الان اوضاع فرق كرده است. تمام حرفه ها در حال ظهور هستند، اما حتي توسط جوانان آنها را مزخرف مي دانند. مثلا يك مدل اينستاگرام. اما حتي آنها نيز مي توانند پول واقعي دريافت كنند.
اگر 13 سال سن داريد مي توانيد از اين سايت ها استفاده كنيد. اگر بيشتر - شروع به تبليغ حساب خود كنيد و از تبليغات كسب درآمد كنيد يا يك حساب تبليغاتي بفروشيد. بله، بله، براي آن هم مي توانيد پول بگيريد. در حال حاضر تعداد بيشتري از كاربران فعال اينترنت از طريق سرويس هاي مختلف درآمد كسب مي كنند كه در اين ميان شبكه هاي اجتماعي با پتانسيل بالايي برجسته هستند. اگر كليد قلب مخاطبين را در اختيار داريد، از راحتي خانه خود مي توانيد برند خود را تبليغ كنيد يا از تبليغات شركت هاي خارجي درآمد كسب كنيد.
اينستاگرام خيلي ديرتر از شبكه هاي اجتماعي برتر ظاهر شد. اين مكان مورد علاقه افراد مشهور خارجي و داخلي است كه مي توانند مستقيماً با طرفداران خود ارتباط برقرار كنند و بلافاصله عكس ها، فيلم ها يا داستان هاي جالب را به اشتراك بگذارند. بيشترين فالوور را در اينستاگرام شامل؛ بازيگران، نوازندگان، مدل ها، روزنامه نگاران، كارگردانان و ساير نمايندگان طبقه "مشهور". اين پلتفرم روزانه هزاران نفر را جمع مي كند. چنين مخاطب عظيمي مي تواند درآمد خوبي ايجاد كند.
آيا مردم مي توانند از اينستاگرام پول دريافت كنند؟ البته. سوال ديگر اين است كه چگونه اين كار را انجام دهيم. مي توانيد يك فروشگاه در يك شبكه اجتماعي باز كنيد يا يك حساب كاربري تبليغ كنيد و شروع به كسب درآمد از تبليغات كنيد. در ادامه به معرفي سه روش كسب درآمد در اينستاگرام مي پردازيم. شما مي توانيد با انتخاب يكي از اين روش ها در اينستاگرام به درآمد برسيد.
- فروش محصول آموزشي: اين مدل براي افرادي است كه داراي دانش در حوزه خاصي هستند مناسب مي باشد. اين افراد مي توانند با ايجاد يك دوره آموزشي يا بسته آموزشي در قالب يك ويديو در اينستاگرام كسب درآمد كنند، تا ديگران را به يادگيري و خريد دوره آموزشي خود ترغبت كنند. با انجام اين كار سود چشمگيري نصيب آنها مي شود.
- فروش محصولات: با در نظر داشتن شرايط جامعه، يكي از بهترين روش هاي كسب درآمد مي تواند فروش محصول در اينستاگرام باشد. با ايجاد يك حساب در اينستاگرام، اولين قدم فروش محصولات خود را برداشته ايد. در قدم بعدي شما بايد اقدام به تبليغات در اين پلت فرم را شروع كنيد تا افراد بيشتري با شما آشنا شوند.
- همكاري در فروش محصولات: يكي از روش هايي كه بدون هيچ هزينه اي مي توان از آن كسب درآمد كرد، اين روش مي باشد. در اين روش شما با افرادي كه فروش محصول دارند شروع به همكاري مي كنيد. به اينگونه كه شما در پيج خود محصول فرد مورد نظر را تبليغ مي كنيد و با فروش آن محصول مي توانيد درصدي از فروش را از آن خود كنيد.
ويژگي ها و مزاياي اينستاگرام نسبت به ساير شبكه هاي اجتماعي
اينستاگرام به كاربران فرصتي عالي براي ابراز وجود در مقابل تمام دنيا مي دهد، اما آيا دنيا صداي شما را خواهد شنيد؟ اعتقاد بر اين است كه اين سرويس تنها دو سناريو براي صفحه دارد: يا در زمان صرفه جويي مي كنيد، يا با جذب تدريجي مخاطب، حساب خود را توسعه و پرورش مي دهيد. براي سناريوي دوم، شبكه اجتماعي هر آنچه را كه نياز داريد فراهم مي كند: ابزارهاي غني و مخاطبان زياد مي باشد. تنها چيزي كه باقي مي ماند اين است كه محتواي خود را جذاب كنيد.
سه مزيت اصلي اينستاگرام:
- جذب مخاطب واقعي در سراسر كشور
- در دست گرفتن قسمتي از بازار بدون صرف هزينه براي داشتن مغازه
- تامين سريع درآمدهاي پروژه
شما مي توانيد در 15 دقيقه يك فروشگاه آنلاين ايجاد كنيد و آن را از طريق تلفن همراه خود مديريت كنيد! بدون كمك برنامه نويسان و طراحان، فروشگاه آنلاين خود را از جمله در شبكه هاي اجتماعي ايجاد كنيد. سعي كنيد پروفايل خود را به درستي ايجاد كنيد. بعد از ايجاد فروشگاه خود حتما نكات زير را رعايت نماييد؛
- به نظرات مشتركين به موقع پاسخ دهيد، يعني به طور منظم با مخاطبان خود تعامل داشته باشيد.
- داستان هاي زنده از نحوه خريد محصول، شكل ظاهري محصول، ارسال محصول و ... را به اشتراك بگذاريد.
- با پرسيدن نظر مشتركين در مورد رويدادها و اخبار، مخاطب را در يك گفتگو شركت دهيد.
- در نظر گرفتن تخفيفات ويژه
- تبليغ كردن پيج توسط بلاگرهاي مربوطه براي رشد پيج
در نهايت شما مي توانيد روند افزايش يا كاهش تعاملات افراد در زمان هاي مختلف را از طريق آمارهاي پيج تجزيه و تحليل كنيد و با توجه به آنها روند رشد پيج خود را بالا ببريد.
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
برچسب: ،